جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان از فعالیت ۱۷ هزار طلبه بسیجی در حوزه اصفهان خبرداد.

حجت الاسلام علی بهرامی، مسئول بسیج طلاب استان اصفهان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان گفت: از میان ۱۸ هزار طلبه خواهر و برادر، حدود ۱۷ هزار طلبه، به عضویت بسیج طلاب درآمده اند که اکثر این  افراد در قالب عضویت فعال و کادر حضور دارند.

وی افزود: در استان اصفهان، پنج حوزه مقاومت و یکصد و چهارده حوزه مقاومت بسیج طلاب وجود داشته و همچنین به ازای هر مدرسه علمیه ای که در شهر ساخته می شود، پایگاه بسیج طلاب را نیز تشکیل می دهیم.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به فعالیت گسترده بسیجیان مدرسه علمیه صدربازار، اظهار داشت: این مدرسه در شهر اصفهان با بیش از 2000 طلبه بسیجی، بیشترین میزان پرونده را در بسیج طلاب دارد و پس از آن پایگاه ائمه جماعات می باشد که رتبه دوم را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون اصفهان در خصوص برنامه های درنظر گرفته شده برای طلاب، خاطر نشان کرد: اولین اقدام در این زمینه آن است که بتوانیم برای طلابی که هنوز اقدام به تشکیل پرونده در بسیج را نکرده اند، شرایطی فراهم نماییم که از این امتیاز بهره مند شوند و همچنین از دیگر برنامه های سازمان بسیج طلاب، شناسایی طلاب مستعد در زمینه های فرهنگی می باشد که بتوانیم نهایت استفاده را از این افراد ببریم.

وی در ادامه به رسالت یک طلبه بسیجی پرداخت و تصریح کرد: رسالت طلبه بسیجی، رسالت انبیا است و باید تنها هدف وی، دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی باشد چرا که هدف  از صدور فرمان تشکیل بسیج به دستور حضرت امام خمینی(ره) نیز همین موارد بود، همچنین یک طلبه بسیجی باید از نفوذ افکار شرقی و غربی در جریان های کشور، جلوگیری به عمل آورد.

حجت الاسلام بهرامی در پایان گفت: امسال دو مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) خوراسگان و دارالحکمه را جهت برگزاری مراسم سالروز تشکیل بسیج طلاب و دانشجویان اختصاص داده ایم؛ در مدرسه دارالحکمه سردار سلیمانی به سخنرانی خواهد پرداخت و در حوزه فاطمه الزهرا(س) حجت الاسلام غفاری حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • amir IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    0 0
    علی الظاهر کل طلاب برادر اصفهان 6700 نفر بیشتر نیست / خواهران هم مثل همین / جمعا نزدیک 12000 نفر میشه / مابقیشون رو از کجا آوردید؟؟؟؟!!!!!