چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/تلاش ما این است که فرزندان روحانیون از انتسابشان به روحانیون احساس افتخار کنند و این احساس هویت زمینه‌ای باشد تا آسیب های خانواده ها کاسته شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده صبح امروز در دیدار رئیس و جمعی از مسئولین مرکز خدمات با آیت الله العظمی موسوی اردبیلی با بیان اینکه اساس کار مرکز خدمات در حوزه فرهنگی تمرکز بر خانواده طلبه است، اظهار کرد: یک کار کارشناسی دقیقی توسط کارشناسان مرکز خدمات انجام شده است و بر اساس این آسیب شناسی برنامه‌های مرکز طرح‌ریزی و اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: مرکز خدمات درصدد این است که با ارائه خدمات متنوعی مانند تشویق، آموزش و ایجاد ظرفیت برای شکوفایی استعدادها از آسیب‌های احتمالی در خانواده‌ها کاسته شود.

معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات بیان کرد: نهایت تلاش ما این است تا فرزندان روحانیون از انتسابشان به خانواده روحانیون احساس افتخار کنند و این احساس هویت زمینه‌ای شود برای آنکه از این آسیب‌ها کاسته شود.

وی ادامه داد: تلاش ما این است تا خانواده طلبه همراه او در انجام وظایفش بوده و مانعی برای او ایجاد نکند، چرا که اگر خانواده طلبه همراه او نباشد طلبه در انجام رسالتش با مشکل مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده عنوان کرد: ما سعی داریم تصویری از روحانی موفق در جامعه شکل بگیرد که اگر آموزه‌های دینی را ترویج می‌کند خودش نیز الگوی آن باشد و اگر از حوزه فرزند می‌گوید فرزند او نیز در جامعه الگو باشد.

وی ابراز داشت: برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات برنامه‌هایی است که از سالیان گذشته به مرور ایجاد شده‌اند و با بازخورد گیری‌هایی که انجام شده است روز به روز از لحاظ محتوا و کیفیت ارتقا داده می‌شوند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha