پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
كرسي هاي آزادانديشي حوزوی در نمايشگاه پژوهش اصفهان

حوزه/ مسئول واحد پژوهش حوزه علميه اصفهان از ارائه مشاوره های علمی و برپایی کرسی های آزاداندیشی حوزوی در نمایشگاه پژوهش این استان خبر داد.

 حجت الاسلام ابراهيم ترابي، در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در اصفهان با اشاره به فعاليت هاي اجرايي در نمايشگاه پژوهش، گفت: برگزاری نشست هاي علمي با موضوعات آسيب شناسي پژوهشي، تاريخ پژوهي به مناسبت ايام شهادت حضرت رسول(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) و همچنين تكنيك هاي معنوي، از برنامه هاي نمايشگاه اصفهان است.

وي افزود: ‌‌ارائه مشاوره علمي و برپایی كرسي هاي آزاد انديشي با موضوع روش شناسي تحقيق در علوم اسلامي نیزقابليت اجرا در نمايشگاه را به همراه داشت و با استقبال خوبي از سوي مخاطبان رو به رو شد.  همچنين 82 اثر از آثار حوزه علميه اصفهان و آخرين آثار آيت الله العظمي مظاهري نيز در معرض نمايش قرار گرفت.

مسئول پژوهش حوزه علميه اصفهان، پيرامون فعاليت هاي آينده پژوهشي در حوزه این استان، اظهار داشت:‌  طراحي و استقرار نظام جامع مديريت منابع انساني با توانمندسازي‌ اعضاي گروه های علمی و اساتید، بسترسازي براي افزايش توليدات علمي‌ حوزه، بهبود و توسعه همکاري ها و تعاملات حوزوی و فراحوزوی، ايجاد شرايط مطلوب براي تجاري سازي نتايج پژوهشي، توسعه علوم انساني مبتني بر مباني و ارزش‌هاي اسلامي و حمايت و توانمندسازي علمي ‌رشته‌هاي داراي قابليت تبديل شدن به قطب علمي‌ از فعاليت هاي آينده خواهد بود.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha