پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
بینات

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان یزد از اجرای طرح تبلیغی بينات ويژه طلاب و فضلاي مشغول به تحصيل، در یزد خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در یزد با اشاره به نیاز جامعه به مبلغین توانمند، اظهار داشت: «طرح بينات» ويژه طلاب و فضلاي مشغول به تحصيل، در یزد برگزار می شود.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان یزد عنوان کرد: این طرح فرصتي استثنايي براي فعاليت فرهنگي طلاب و روحانیون در مراكز مورد نياز به مربي و مبلغ در سطح شهر خواهد بود.

وی در خصوص شرایط پذيرش افرادی که خواهان شرکت در این طرح هستند، گفت: تشكيل پرونده در سامانه سماوات، قبولي در مصاحبه، گذراندن دوره بدو تبليغ، حداقل قبولي پايه سوم براي حوزه هاي بلندمدت و قبولي حداقل 30 واحد در سفيران هدايت و اشتغال به تحصيل در مدرسه اي كه از طريق آن اعزام صورت مي گيرد.

حجت الاسلام حسینی پوراضافه کرد: روحانيوني هم كه در مدرسه شاغل مي باشند اعم از مدير، اساتيد، كادر و... شامل این طرح مي شوند

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان یزد در خصوص مزایای شرکت در طرح بينات، خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در این طرح می توانند به عنوان مربی یا مبلغ به مساجد، مدارس آموزش و پرورش، مراكز آموزش عالی، كانون هاي فرهنگي مساجد، هيئات مذهبي و حسينيه ها، مراكز فرهنگي ديني مانند دارالقران وفرهنگ سراها، بقاع متبركه و زيارت گاه ها، كارخانجات و مراكز توليدي، تجاري و صنعتي، مراكز ورزشي– تفريحي و ساير مراكز (همايش ها-مسكن مهر و...) اعزام شوند.

وی در خصوص مدارک مورد نیاز برای شرکت در طرح بینات، افزود: علاقه مندان می توانند با در دست داشتن يك قطعه عكس 3×4  (افرادي كه سطح يك مي باشند و ملبس به لباس روحانيت هستند باید عكس خود را به صورت معمم ارائه نمايند)، فتوکپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، تأييديه اخلاقي، سياسي و اعتقادي از حوزه محل تحصيل، ارائه آخرين ارزيابي آموزشي دروس حوزوي به معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان یزد واقع در خیابان مسجد جامع مراجعه کنند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان با بیان اینکه افرادي كه در طرح هجرت داراي پرونده هستند، تنها در صورت ناقص بودن پرونده لازم است پرونده خود را تكميل کنند و نیازی به مدارک جدید ندارند، ابراز داشت: افرادی که قصد شرکت در این طرح را دارند براي کسب اطلاعات بيشتر یا با شماره تلفن: 36223188 تماس حاصل و یا این که به معاونت تبليغ و آموزش هاي كاربردي حوزه علميه استان يزد مراجعه کنند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha