چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 363852
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
حجت الاسلام جواد آذرپیوند

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد از شرکت عرضه آثار و دستاوردهاي پژوهشی حوزه، در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان یزد خبرداد.

حجت الاسلام جوادآذر پیوند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با اعلام این خبر گفت: حوزه  يزد جهت معرفي فعاليت‌هاي پژوهشي خود و افزایش هرچه بیشتر پیوند میان حوزه و دانشگاه، برای دومین سال متوالی در نمايشگاه دستاورد‌هاي پژوهشي و فناوری استان كه به صورت متمركز در محل دانشگاه يزد برگزار می شود، شركت خواهد کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: حوزه استان با حضور در اين نمايشگاه، برخي از آثار و دستاوردهاي پژوهشی خود را  در قالب‌ بيش از 50 عنوان كتاب، مقاله و پايان‌نامه‌ طلاب و فضلاي استان ارائه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: محل برگزاري این نمايشگاه، سالن غدیر دانشگاه یزد بوده و از 23 تا 25 آذرماه از ساعت 9 تا 17 دایر خواهد بود.

حجت الاسلام آذر پیوند، فراهم آوردن فضای همکاری بین پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی را یکی از اهداف مهم حضور حوزه علمیه يزد در این نمایشگاه دانست و تاکید کرد: در صورتی که بتوانیم بین این دو حوزه ارتباط خوبی برقرار کنیم، این امر به پیشرفت و انسجام و اتحاد و پیوند حوزه و دانشگاه کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد طلاب و حوزویان یزد پژوهشی است، عنوان کرد: ارائه پژوهش هاي نوين و طرح هاي مبتکرانه و ورود قشر حوزویان در کنار دانشجویان به فعاليت هاي پژوهشي، ارزشمند و موجب مسرت است و باید در این مسیر گام برداریم، زیرا پیوند میان حوزه و دانشگاه مي تواند در مسير توسعه و پيشرفت استان یزد و کشور نقش آفرين باشد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha