جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تمدن نوین اسلامی

حوزه/ برنامه های نخستین هفته علمی تمدن نوین اسلامی با حضور حجج اسلام سقای بی ریا و ابوطالبی در مرکز پژوهشهای علوم انسانی اسلامی صدرا تبیین می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نشست خبری نخستین هفته علمی تمدن نوین اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدناصر سقای بی ریا رئیس شورای علمی هفته علمی تمدن نوین اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی ابوطالبی رئیس دبیرخانه و دکتر فرزاد جهان‌بین مدیر هفته علمی تمدن نوین اسلامی، چهارشنبه ۲۵ آذرماه برگزار می شود.

این نشست از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز پژوهشهای علوم انسانی اسلامی صدرا واقع در خیابان جمهوری، خیابان کشوردوست، کوچه نوشیروان، پلاک ۲۶ برگزار می شود.

یادآور می شود، نخستین هفته علمی تمدن نوین اسلامی از ۳۰ آذرماه تا ۷ دی ماه سال جاری با مشارکت بیش از ۱۴ مرکز علمی، پژوهشی و حوزوی برگزار می شود.

هفته علمی که مراحل مختلف تمهید مقدمات پژوهشی آن از اسفندماه ۱۳۹۲ شروع شده است، به جز شورای سیاست گذاری و شورای علمی، از شش کمیسیون تخصصی تشکیل شده که مسئولیت هر کدام از این کمیسیون ها برعهده یک یا چند مرکز تحقیقی، دانشگاهی و حوزوی نهاده شده است.

در این هفته طی نشستهای مختلف علمی در محورهای ۶ گانه موضوعی در دانشگاه ها و پژوهشگاه های مختلف کشور، ده ها مقاله علمی و پژوهشی از سوی اساتید و محققان حوزه و دانشگاه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha