جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رجبی

حوزه/ امروز استراتژی دشمن، تخریب و برهم زدن وحدت امت اسلامی است تا بعد به اهداف شوم خود برسد.

حجت‌الاسلام والمسلین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این مطلب اظهار داشت: هفته وحدت بهترین زمان است که بار دیگر ضرورت های اتحاد و برادری اسلامی مورد توجه قرار گیرد تا همه مسلمانان بدانند که چرا جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیم و فرزانه آن ، بر مساله وحدت تاکید دارند.

وی با بیان این که ما با برادران اهل سنت ، اشتراکات بسیاری داریم ، گفت: اختلافات نیز باید در نشست‌های علمی و دوستانه بحث و بررسی شود، اما در کلیت مساله ما همگی مسلمان هستیم و دشمنان مشترکی داریم که به دنبال ضربه به اساس اسلام و مسلمین هستند.

استاد حوزه با اشاره به تاکید قرآن کریم مبنی بر اعتصام به حبل الهی و پرهیز از تفرقه و دودستگی افزود: یکی از کلیدواژه های بسیار مهم و پرکاربرد در آیات الهی قرآن ، ناظر به مساله وحدت و برادری است و این که برکات الهی در سایه وحدت بر سر مسلمین نازل می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان می کوشند که به هر طریق ممکن میان فرقه ها و مذاهب اسلامی اختلاف و نزاع ایجاد کنند چرا که می دانند تا وقتی که مسلمانان با هم متحد و یکدل همچون بنیان مرصوصی باشند نمی توانند به آن ها ضربه ای وارد نمایند .

حجت الاسلام و المسلمین رجبی بیان داشت: اساساً ایجاد و حمایت از گروه های منحرفی چون داعش و سلفی های تکفیری به خاطر آن است که اسلام راستین را با این اسلام های دروغین و بدلی تحت فشار گذاشته و به دنیا چنین القاء کنند که اسلام همانی است که تکفیری‌های داعشی می‌گویند و انجام می دهند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha