شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران صالحات فولاد شهر اصفهان از اعلام رضایت و استقبال مردم و دانش آموزان از فعالیت‌های تبلیغی طلاب این مدرسه خبرداد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران صالحات فولاد شهر اصفهان در گفتگو با خبرنگار سرویس استان‌های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه این مدرسه از سال 77 تاسیس شده، گفت: بیش از 97 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

خانم مدیدیان، با اشاره به برنامه‌های متعدد این حوزه بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم این حوزه ، فعالیت‌های فرهنگی است که با حضور پرشور طلاب برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: از آنجا که فولاشهر، به خاطروجود صنایع فولادی و ذوب آهن یکی از بزرگترین شهرهای مهاجرپذیرترین کشور است، لذا ما شاهد وجود انسان هایی با فرهنگ ها و آداب مختلف هستیم که کار فرهنگی با این اقشار بسیار سخت است، مخصوصاً این که گسترش ماهواره نیز به عنوان معضل بزرگی مطرح می باشد که بایستی راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی در این خصوص بررسی و ارائه شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران صالحات فولاد شهر گفت:  با این حال طلاب این مدرسه، با تمام وجود مشغول فعالیت تبلیغی بوده و در  مدارس آموزش وپرورش ، خوابگاه‌های دانشجویی و دیگرمکان‌ها حضور  تبلیغی فعال دارند و بر آگاه سازی افراد جامعه در این زمینه‌ها مشغول می‌باشد.

وی افزود: طبق ارزیابی های به عمل آمده رضایت بسیار بالایی از فعالیت های تبلیغی طلاب این مدرسه در سطح شهر وجود داشته و استقبال خوب است و از سویی در هر مدرسه‌ای از آموزش و پرورش که این مبلغ‌ها حضور می یابند، با موجی از درخواست‌ها برای تحصیل در حوزه مواجه می‌شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha