یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وحید

حوزه/ برنامه سعادت که در کلام اهل بیت (ع) نهفته است می تواند برای اداره کشور مورد استفاده مسئولان قرار گیرد، با درک صحیح از تعالیم ائمه معصومین(ع) می توان به خوبی و در مسیر صحیح کشور را اداره کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار دکتر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رییس جمهوری با تقدیر از تلاش های دولت تدبیر و امید در مسیر خدمت به مردم، گفتند: اگر رضای خداوند متعال و امام زمان (عج) در همه امور ملاک عمل باشد همه تلاش ها و اقدامات به ثمر خواهد نشست همانگونه که در مذاکرات اخیر به ثمر نشست.

ایشان با بیان این مطلب که خداوند متعال به پیامبر خود حضرت موسی (ع ) در دعوت مردم به وحدانیت امر می فرماید که با زبان نرم و قول لیّن و نه با درشتی با آنان سخن گوید، خاطرنشان کردند: باید همواره در رفتار و گفتار ما سه اصل نرمی، درستی و پختگی رعایت شود و در مسیر رسیدن به اهداف بلند روش درست را به کار گیریم تا دچار مشکل نشویم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه برنامه سعادت که در کلام اهل بیت (ع) نهفته است می تواند برای اداره کشور مورد استفاده مسئولان قرار گیرد، افزودند: با درک صحیح از تعالیم ائمه معصومین(ع) می توان به خوبی و در مسیر صحیح کشور را اداره کرد.

ایشان تاکید کردند: این جمله امیرالمومنین حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر که می فرمایند"مردم در خلقت دو دسته اند یا برادر دینی یا همنوع تو هستند ؛ با مردم آنگونه رفتار کن که دوست داری خداوند آنگونه با تو رفتار کند" باید همواره مد نظر مسوولان کشور باشد.

حضرت آیت الله وحید خراسانی همچنین از درگاه خداوند به انجام رسیدن موفق برجام و رفع موانع و مشکلات از مسیر اقتصاد و آبادانی کشور را خواستار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha