جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام ملک‌دار

حوزه/ باید توطئه نفوذ دشمن که مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر آن هشدار داده اند را به خصوص در آستانه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی کاملاً جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک دار طی سخنانی در جلسه طلاب و فضلای سمنانی مقیم حوزه علمیه قم  که  شب گذشته در موسسه هادیان کوثر قم برگزار شد با اشاره به این که انتخابات حساس و مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند همه باید برای حضور یکپارچه و حماسی و در عین حال آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای در اسفندماه تلاش کنیم.

وی با اشاره به توطئه نفوذ دشمنان به ویژه در آستانه انتخابات و لزوم جدی گرفتن هشدارهای رهبر معظم انقلاب در این باره گفت: آنچه رسالت مهم طلاب و فضلای حوزه است این که با بصیرت بخشی به مردم به ویژه در ایام انتخابات و معرفی شاخصه های کاندیدای مطلوب مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

 نماینده طلاب و فضلای گرمسار و سمنان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه همچنین تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در ماه های اخیر چندین بار مطرح کرده اند همه ما باید بحث نفوذ را جدی گرفته و برای مقابله با آن هوشمندانه برنامه ریزی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با عمل همه گروه ها و شخصیت های سیاسی و کاندیداها به قانون و بصیرت و حضور بالای مردم در انتخابات، شاهد انتخاب بهترین و متعهدترین افراد برای مجلس خبرگان رهبری و نیز مجلس شورای اسلامی باشیم چرا که هر دو سنگر از جمله سنگرهای مهم خدمت و حراست از نظام مقدس اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha