جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام مجتبی قائد امینی

حوزه/ براساس رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری ورود افراد شایسته و سالم سازی ادارات و دستگاه های دولتی و رعایت حق الناس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید افراد ناصالح به دستگاه های دولتی راه پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام مجتبی قائد امینی، در دیدار مسئولان هسته های گزینش استان قزوین با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان،  با بیان این‌که نباید افراد ناصالح به دستگاه‌ها ورود پیدا کنند، اظهار کرد: سالم‌سازی ادارات و دستگاه‌های دولتی و رعایت حق‌الناس یکی از اهداف مهمی است که از سوی مدیران گزینش دنبال می‌شود.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون ادامه داد: طبق تأکید رهبر معظم انقلاب، گزینش‌ها باید هوشمندانه، عالمانه و دقیق باشد و انجام تحقیق، مصاحبه و ارزشیابی به منظور تحقق این هدف انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از آن جایی که گزینش با امر انسانی مرتبط است، براساس رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری ورود افراد شایسته و سالم سازی ادارات و دستگاه های دولتی و رعایت حق الناس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید افراد ناصالح به دستگاه های دولتی راه پیدا کنند.

مدیرکل هسته گزینش استانداری قزوین، حفظ کرامت انسانی و اعتقادات عمیق دینی را از ضرورت های جذب نیروی انسانی برشمرد و افزود: اگر این شرایط در جذب نیروی انسانی لحاظ شود، بسیاری از آسیب های مدیریتی ما کم می شود و تخلف در دستگاه ها کاهش پیدا می کند.

حجت الاسلام قائد امینی بیان کرد: در حال حاضر به دنبال تدوین راه های جدید گزینش و بهبود روش ها هستیم و با توجه به تغییر شرایط و فضای جدید باید روش های جدید اتخاذ شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha