شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی انصاری/ قزوین

حوزه/ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های روحانیون در اجرای برنامه های دهه فجر، معرفی ابعاد شخصیت امام(ره) و تبیین محورهای انقلاب را ضروری خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، در اولین جلسه ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی پاسخ به ندای فطرت انسان ها بود، چرا که فطرت انسان ها عدالت خواه و ظلم ستیز است و دموکراسی هدیه انقلاب برای مردم ایران بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های روحانیون در اجرای برنامه های دهه فجر، خاطر نشان کرد: معرفی امام(ره) بسیار مهم است، نسل جدید امام راحل را به خوبی نمی شناسد و ضروری است در نشست ها، ابعاد مختلف شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی و محورهای انقلاب برای نسل جوان به خوبی تشریح شود.

وی ، دهه فجر را عید انقلاب دانست و افزود: با توجه به هجمه های شبکه های خارجی برای ضربه به آرمان های نظام، باید همه تلاش کنیم جشن انقلاب به بهترین شکل برگزار شود.

حجت الاسلام انصاری، عمق بخشی به برنامه های دهه فجر را ضروری خواند و تصریح کرد: فضا سازی دهه مبارکه فجر بسیار مهم است و مدیران مدارس در این امر باید همت ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha