پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ وجود روحانیت و مجاهدت های آن سبب اقتدار انقلاب بوده و اگر روحانیت مبارز نبود، خبری از اسلام و انقلاب اسلامی هم نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در جمع  اعضای مرکز فناوری اطلاعات شاهد استان کرمانشاه برگزار شد،  با اشاره به آیات قرآن کریم عامل ترقی و تعالی مردم را در گرو تمسک به اسلام و قرآن دانست و اظهارداشت: عمل به احکام و دستورات الهی و تأسی از مکتب ائمه اطهار(ع) راهنما و نجات بخش بشریت است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، با تسلیت شهادت آیت الله نمر باقرالنمر  ابراز داشت:  شهادت آیت الله نمر به دست حکومت فاسد آل سعود سبب اعتراض و انزجارهای جهانی شد و اگر راهپیمایی هایی علیه این حکومت شکل نمی گرفت، قطعأ سرآغازی در راستای کشتار رهبران و علمای بزرگ اسلام و تعرض و تجاوز بیشتر به خاک مسلمانان جهان می گردید.

وی آمریکا را بزرگترین مستکبر و خونخوار جهان دانست و تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش از سر لطف و محبت به کشوری نگاه نخواهند کرد و قطعأ اتفاقاتی که در هر ملتی شکل می گیرد و در طرف دیگر قضیه، آمریکا است مسلمأ سیگنال ها و چراغ سبزهایی از آن ملت و کشور به مستکبران نشان داده شده است.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود  تحریم ها را از جنگ فیزیکی سخت تر دانست و اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی علاوه بر جنگ فیزیکی با شدیدترین تحریم ها دست و پنجه نرم می کرد، اما با خوداتکایی و با در دست داشتن سلاح ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال و ائمه اطهار(علیهم السلام) بر دشمن پیروز و اقتدار انقلاب و اسلام را به جهانیان ثابت کرد.

وی که در جمع برخی از نیروی سپاه سخن  می گفت، بیان داشت: امروز تونل های زیرزمینی و موشکی سپاه کمر دشمنان انقلاب اسلامی را شکسته و ترس و وحشت را به دشمنان اسلام هدیه داده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان داشت:همانطور که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، وجود روحانیت و مجاهدت های آن ها نیز سبب اقتدار انقلاب گردید و اگر روحانیت مبارز نبود خبری از اسلام و انقلاب اسلامی هم نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha