دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با بیان این که شناخت ائمه اطهار(ع)، شرط خداشناسی است، گفت: طلاب و روحانیون باید قداست لباس مقدس روحانیت را حفظ کرده و تحت هر شرایطی در مسیر خداوند متعال و اهل بیت(ع) گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در جلسه درس اخلاق مسجد و مدرسه علمیه حاج شهبازخان کرمانشاه، بعضی از ایام را با برکت دانست و عنوان داشت: ماه رمضان، شعبان و حتی روزهای پنجشنه، جمعه و شنبه با برکت می باشند و این ایام هدیه ای از جانب خداوند به بندگان است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) بعضی از ایام را بر امتش مبارک دانسته و همواره به کار و فعالیت پس از برپایی نماز صبح و تعقیبات فراخوانده و قطعأ کسی که به سنت و مکتب نبی مکرم اسلم (ص) عمل کند سعادت مند خواهد شد.

وی ادامه داد: رسول اکرم (ص) همواره امیرالمؤمنین(ع) را به گفتن "بسم الله الرحمن الرحیم" و شروع کارهایش هنگام صبح دعوت می کردند.

 نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، عمل به توصیه های پیامبر اکرم (ص) را لازمه دستیابی به سعادت دانسته و تصریح کرد: رمز موفقیت و سعادت طلاب و روحانیون دستیابی به خشنودی خداوند است و این مهم با عمل به احکام الهی تحقق می یابد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با بیان این که شناخت ائمه اطهار(ع)، شرط خداشناسی است، گفت: طلاب و روحانیون باید قداست لباس مقدس روحانیت را حفظ کرده و تحت هر شرایطی در مسیر خداوند متعال و اهل بیت(ع) گام بردارند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha