جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قبادی

حوزه/ نیمی از فارغ التحصیلان مدارس علوم و معارف اسلامی جذب حوزه های علمیه و نیمی دیگر جذب دانشگاه ها و مراکز آموزشی می شوند و قطعأ در هر دو مرکز جزء طلاب و دانشجویان ممتاز خواهند بود.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از تأسیس و راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی خبر داد و عنوان داشت: در راستای تحقق اهداف سازمان تبلیغات اسلامی و نشر و گسترش احکام و معارف اسلامی، شش باب مدرسه علوم و معارف اسلامی در سطح استان کرمانشاه راه اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهداف مدارس علوم و معارف اسلامی، افزود: هدف و دستور کار این مدارس توسعه و ترویج معارف دینی و همچنین تأمین عناصر فرهنگی جامعه و پرورش استعدادهای مستعد در راستای تقویت علوم و معارف اسلامی است.

وی در ادامه افزود: فارغ التحصیلان مدارس، فرهیختگانی مستعد هستند که با تحصیلات لازم و توان علمی معارف الهی، می توانند در جامعه تأثیر گذاری دو چندان داشته باشند.

حجت الاسلام قبادی خاطر نشان کرد: نیمی از فارغ التحصیلان مدارس علوم و معارف اسلامی جذب حوزه های علمیه و نیمی دیگر جذب دانشگاه ها و مراکز آموزشی می شوند و قطعأ در هر دو مرکز جزء طلاب و دانشجویان ممتاز خواهند بود.

این مسئول فرهنگی در پایان بیان داشت: طلاب و دانشجویان تربیت یافته مدارس علوم و معارف اسلامی می توانند پس از فارغ التحصیلی به عنوان عنصری تأثیر گذار، اسلام ناب محمدی(ص) و احکام و علوم اسلامی را در جامعه ترویج و تبلیغ نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha