دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فضای مجازی

حوزه/ فضای مجازی، بلندگوی طلاب در راستای ترویج دین اسلام در جهان است و آنان می توانند با ساخت وبلاگ و سایت، مبانی اسلام ناب محمدی را در گستره جهانی ترویج دهند.

حجت الاسلام سعید فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از فعالیت طلاب خواهر در فضای مجازی خبر داد و عنوان داشت: فعالیت و تبلیغ دین اسلام در فضای مجازی، اسلام ناب محمدی را به گوش جهانیان رسانده و آن را ارائه می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه ادامه داد: فضای مجازی، بلندگوی طلاب در راستای ترویج دین اسلام در جهان است و  آنان می توانند با ساخت وبلاگ و سایت، مبانی اسلام ناب محمدی را در گستره جهانی ترویج دهند.

وی افزود: متأسفانه دشمنان اسلام با هجمه های خود به فضای مجازی روی آورده و اسلام را به شکلی غلط ترویج می دهند و  این عمل مستکبران و دشمنان اسلام سبب اسلام هراسی در جهان خواهد شد.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: غفلت طلاب و روحانیون در فضای مجازی، اجازه حضور و گسترش عقاید شیطانی دشمنان اسلام را خواهد داد، لذا طلاب می توانند با استفاده از اطلاعات دینی خود اسلام ناب محمدی را ترویج و منادی حق در رسانه ها و فضای مجازی باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: متأسفانه با غفلت ایجاد شده از فضای مجازی، صدمات بسیاری در این عرصه به جوانان و نوجوانان وارد شده  و بر این اساس آگاه سازی و شفاف سازی توطئه های دشمنان، وظیفه طلاب و روحانیون است.

وی همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با فضای مجازی و وبلاگ نویسی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: خواهران طلبه استان با گذراندن دوره های آموزشی فضای مجازی، دانش و مهارت های خود را در این زمینه ارتقا بخشیدند.

حجت الاسلام فتحی در پایان گفت: خوشبختانه با برگزاری دوره های متعدد آموزش وبلاگ نویسی حضور طلاب خواهر در فضای مجازی در راستای ترویج اسلام دوچندان شده است .

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha