دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی اراکی اوقاف کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: قطع رابطه عربستان با ایران ، قطعا سقوط عربستان را شتاب خواهد بخشید.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه آیت الله شیخ نمر باقرالنمر را مجاهد فی سبیل الله دانست و عنوان داشت: شهادت شیخ نمر بهانه آل سعود را برای قطع ارتباط با جمهوری اسلامی ایران، فراهم کرد اما با این عمل سبب سقوط خود خواهد شد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح: آل سعود خود را مالک سرزمین عربستان دانسته و منابع غنی آن را با زور و ظلم تصاحب شده و حتی کشورهایی که، خود را مدعی حقوق بشر می دانند تمام قد از حکومت آل سعود حمایت و پشتیبانی می کنند.

وی گفت: جنایات حکومت آل سعود سبب رسوایی مدعیان حقوق بشر شده و خون به ناحق ریخته آیت الله نمر زمینه بیداری مردم جزیره العرب و مسلمانان جهان را فراهم می کند و دگرگونی آل سعود نیز جزیی از بیداری مردم جهان است.

حجت الاسلام حسینی اراکی خاطر نشان کرد: رهبران جهان اسلام در راستای بیداری مردم همواره در قعر زندان ها حاضر به تحمل شکنجه ها و بی احترامی ها بوده اند و در نهایت با شهادتشان، بیداری اسلامی و عدالتخواهی را در روح مردم جهان و به خصوص مسلمانان دمیدند.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی تاکید کرد: قطعا رمز موفقیت و پایداری اسلام در برابر مستکبران اتحاد علما  و امت اسلامی است.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  خاطرنشان ساخت: با شهادت سیدالشهدا (ع) بر خلاف تصور دشمنان، اسلام حفظ شد و شاخ و برگ های فراوانی پیدا کرد لذا شهادت آیت الله نمر نه تنها سبب توقف و محو اسلام در عربستان نخواهد شد بلکه اسلام ناب محمدی در دل های مردم عربستان ریشه می دواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha