شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر اسدالله محبوبی

حوزه/ عضو هئیت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با نفوذ مستکبران جهان است.

به گزارش خبرگزاریحوزه» از کرمانشاه، دکتر اسدالله محبوبی با حضور در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: دشمنان انقلاب درصدد نفوذ به پایه های انقلاب و تخریب آن ها بوده و تنها به دنبال سلطه بر جمهوری اسلامی ایران می باشند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران تصریح کرد: بسیج همه جانبه مردم و مسئولان برای بستن منافذ ورود دشمن از اهمیت والایی برخوردار است و در صورت غفلت و ایجاد شرایطی مناسب برای دشمنان صدمات و آسیب های جدی از سوی آن ها به انقلاب اسلامی وارد خواهد شد.

وی افزود: باید حربه های دشمنان را شناخت و با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به خود و دیگران بسترهای نفوذ را برای دشمنان از بین ببریم و قطعأ تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با نفوذ مستکبران جهان است.

دکتر محبوبی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را باید جدی گرفت ابراز داشت: قطعأ توجه و عمل به هشدارهای رهبر انقلاب زمینه ساز عزت و اقتدار بیشتر انقلاب اسلامی شده و منافذ سلطه دشمنان برای دخالت در امور کشور را مسدود خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: افرادی که به مجلس راه می یابند باید ولایتمدار و پایبند به آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا باشند در غیر اینصورت نفوذ دشمن با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران در پایان با بیان وظایف طلاب و روحانیون نسبت به انتخابات مجلس ابراز داشت: طلاب باید معیارهای یک نماینده تمام عیار و انقلابی را برای مردم تشریح کرده تا بتوانند با آگاهی بالا افرادی انقلابی و متعهد را انتخاب نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha