جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله جوادی آملی

حوزه/ راه پیروزی بر دشمنان و استکبار و ایادی آنها به خصوص تروریست های منطقه اتحاد و وحدت همه مسلمین و گروه های مقاومت و گروه در منطقه و این دو کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»حضرت آیت الله جوادی آملی، امروز در دیدار  اکرم الکعبی، دبیر حزب النجباء عراق که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی  اسراء برگزار شد، گفتند: خداوند در قرآن وعده پیروزی به مومنان داده و فرموده هر کس دین خدا را یاری کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد این وعده پروردگار است و محقق خواهد شد.

این مرجع تقلید از جمله اهداف دشمن را در شرایط فعلی، تجزیه دو کشور عراق و سوریه برشمرده و افزودند: این واقعه نباید به هیچ وجه اتفاق بیافتد، اگر این دو کشور تجزیه شود اوضاع خطرناک تر خواهند شد.

ایشان ضمن توصیه بر روحیه استکبار ستیزی و وحدت و همدلی بین همه گروه های مجاهد در عراق و سوریه اظهار داشتند: راه پیروزی بر دشمنان و استکبار و ایادی آنها به خصوص تروریست های منطقه، اتحاد و وحدت همه مسلمین و گروه های مقاومت و گروه در منطقه و این دو کشور است.

حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان با تاکید بر اینکه دولت های سوریه و عراق باید به نیروهای مردمی اعتماد کنند، همه نیروهای مجاهد منطقه را به استکبار ستیزی و مقابله با نیروی داعش دعوت به عمل کردند و تاکید کردند: داعش نماینده استکبار است و باید مردم به نیروهای مقاومت با تمام وجود با این گروه ها مقابله کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha