پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت‌الاسلام احمد پناهیان، در همایش ما تا آخر ایستاده ایم

حوزه/ مقام معظم رهبری بارها و بارها نسبت به بزک کردن چهره آمریکا و نفوذ آنان هشدار داده‌اند، لذا باید با تبعیت از ولایت، در مسیر انقلاب حرکت کرد و فریب وعده های دروغین استکبار را نخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در بیرجند، حجت‌الاسلام احمد پناهیان، در همایش "ما تا آخر ایستاده ایم"، در بیرجند با اشاره به نفوذ دشمن در عرصه های مختلف، گفت: باید در شرایط کنونی با اقتضائات بین المللی، جهان اسلام به ویژه مسائل ملی مانند انتخابات، برای کار های فرهنگی برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به این که اگر پایداری در راه مبارزه در طول تاریخ و انقلاب در مقابل دشمن شکنی و کفرستیزی وجود نداشت امروزه ما بهره ای از دین نداشتیم، ابراز داشت: هیچ کس نباید جنایات آمریکا و اسلام ستیزی دنیای استکبار را نادیده بگیرد، زیرا آمریکا در تمام جنگ‌ها و جنایات در کشورهای مختلف اسلامی از جمله یمن، نیجریه، عراق و سوریه و فتنه‌های داخلی اصل و ریشه است.

مسئول هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان کشور تصریح کرد: بعد از فتنه 88 وزیر امور خارجه آمریکا گفت"مردم ایران نسبت به آمریکا یک موضع قوی و جدی دارند که به سرعت به اتحاد می‌رسند و ما برای این تفرقه و فتنه 88 کلی برنامه‌ریزی کردیم" که با هوشمندی مردم در پیروی از ولایت فقیه به کام دشمن نشد.

حجت الاسلام پناهیان بیان کرد: آمریکایی‌ها برای اینکه مستقیم از فتنه و آشوب نتیجه بگیرند، در فتنه 88 بالغ بر 17 سفارتخانه خارجی از جمله کشورهای فرانسه، ایتالیا و انگلیس خبیث  را در تهران فعال کرده بودند که به جمع‌آوری اطلاعات براساس فتنه و میدان داری آشوب ها بپردازند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها و بارها نسبت به بزک کردن چهره آمریکا و نفوذ آنان هشدار داده‌اند، لذا باید با تبعیت از ولایت، در مسیر انقلاب حرکت کرد و فریب وعده های دروغین استکبار را نخورد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به تمرکز دشمن در انتخابات امسال، گفت: تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، نفوذ مانند موریانه ظاهر را حفظ شده نگه می دارد، ولی از پایه و اساس ویران کننده است که با یک تلنگر تمام کارها خراب می شود.

وی، شهادت شیخ نمر و دستگیری شیخ زکزاکی را فقط به خاطر فریاد اسلام و عدالت خواهی دانست و افزود: شیخ های عدالت خواه تنها به خاطر فریاد عدالت خواهی و امر به معروف و نهی از منکر جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از مسیر باز نگشتند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha