شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
 نرم افزار جامع وقف رونمایی شد

حوزه/ در حاشیه برگزاری چهارمین همایش وقف و حوزه های علمیه از نرم افزار جامع وقف رونمایی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، چهارمین همایش وقف و حوزه های علمیه ظهر امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، آیت الله فقیهی عضو جامعه مدرسین، حجج اسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور،  نواب رئیس دبیرخانه شورای عالی حوزه، فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم، آبادی پیشه معاون اداری مالی حوزه، حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، مدیران اوقاف و جمعی از اساتید و طلاب حوزه در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین آبادی پیشه دبیر کمیته وقف حوزه به ایراد سخن پرداخت و مهمترین هدف حوزه برای پیگیری موقوفات حوزوی را ایجاد درآمد پایدار برای این نهاد عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام  شرف خانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به ارائه گزارشی از موقوفات حوزوی پرداخت.  

سپس آیت الله حسینی بوشهری در سخنانی با ابراز رضایت از  همکاری سازمان اوقاف و کمیته وقف حوزه های علمیه، گفت: همدلی و همکاری خاصی میان این دو نهاد وجود دارد و با پیگیری مسئولان سازمان اوقاف، شاهد احیای موقوفات حوزه هستیم. 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سخنانی بر ضرورت حمایت حوزه های علمیه و علما از فرهنگ وقف تاکید کرد و گفت: طلاب به تبیین احکام شرعی وقف، پیامدهای موقوفه خواری و خدمات جاری از وقف در جامعه بپردازند.

همچنین در این مراسم با حضور مدیر حوزه های علمیه از نرم افزار جامع وقف رونمایی صورت گرفت.

در پایان از پروین دخت حاجی گلو از تهران، فاطمه سلطان اکبری از خراسان رضوی، محمد شیدایی از تهران، وراث آیت الله ابراهیم فقیهی از کردستان، محمد طهماسبی از کرمان و نقوی از اصفهان به عنوان خیرین موقوفه ساز حوزوی تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد زند IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام اطلاعات این نرم افزار رو لازم دارم با چه کسی باید در ارتباط باشم؟