سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
اسماعیل حسینی - نهاد رهبری لرستان

حوزه/مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان گفت:امروز باید روحانیون راه امام(ره)، اهداف انقلاب و دستاوردهای آن را به نسل جوان جامعه معرفی نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، امروز در کارگاه فصلی ائمه جماعات دانشگاه های استان لرستان، با اشاره به اینکه علما ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی هستند، گفت: مبلغان باید با تمام توان و انگیزه و تجهیز خود به علم و دانش روز، پاسخگوی شبهات و سئوالات مخاطبان باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید معارف مهدویت به نسل جوان منتقل شود، تصریح کرد: مبلغان برای بیان معارف الهی و احکام شرعی باید ضمن مطالعه و فراگیری آموزش های تخصصی، با فن بیان و خطابه بتوانند محورهای تبلیغی خود را در جامعه پیاده نمایند.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان لرستان در ادامه به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: امروز باید روحانیون راه امام(ره)، اهداف انقلاب و دستاوردهای آن را به نسل جوان جامعه معرفی نمایند

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی عصر حاضر تقویت ایمان و معنویت در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha