شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کمیته امداد

حوزه/ رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از همکاری هزار و۹۵ مبلغ دینی در چرخه اطلاع رسانی این نهاد خبر داد .

حجت الاسلام عبدالرضا خوشنویس، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این مطلب اظهارداشت: علاوه بر  این گروه از مبلغان که در چرخه اطلاع رسانی کمیته امداد حضرت امام(ره) قرار دارند،ائمه جماعات، ائمه جمعه و همچنین گروه دیگری از روحانیون، شامل روحانیون مستقر، روحانیون طرح هجرت در مناسبت های مختلف به صورت مقطعی یا مکرر در چرخه تبلیغی این نهاد قرارمی گیرند.

وی به جغرافیای تبلیغ مبلغان اشاره و خاطر نشان کرد: 300 نفر از مبلغان در شب های جمعه به روستاها اعزام می شوند که علاوه بر اقامه نماز و سخنرانی بین صلاتین تبلیغ خانه به خانه نیز انجام می دهند.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان این که 50 الی 60 نفر از مبلغین در مناطق عشایر نشین استان فارس حضور دارند، ادامه داد: سایر مبلغین در روستاهای محل سکونت خود و روستاهای اطراف به تبلیغ فریضه های دینی مشغول هستند.

وی بیان داشت: علاوه بر مبلغین ذکر شده 90 مبلغ ویژه نیز در چرخه تبلیغی این نهاد حضور دارند که هدف اصلی همه آنها کاهش فقر و رسیدن مستمندان به رفاه نسبی است.

حجت الاسلام خوشنویس در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز  بخواهیم لذت دین را به مردم بچشانیم باید فقر را از جامعه دورکنیم تا مردم جاذبه های دین را احساس کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha