یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مجدالدین تجرد عضو جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: ترویج فرهنگ شهادت جوانان را در مقابل توطئه ها بیمه می کند.

حجت الاسلام مجدالدین تجرد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز، با توجه به تشییع 100 شهید در استان فارس و آماده شدن شیراز برای میزبانی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام، گفت: استقبال از شهدای گمنام و برگزاری یادواره ها و مراسماتی که به عنوان یادبود برگزار می شود نقش تاثیر گذاری در خصوص آشناسازی جوانان با فداکاری ها و ایثار گری ها دوران دفاع مقدس دارد. با چنین برنامه هایی جوانان ما با اندیشه ها و تفکرات شهداء آشنا می شوند و قطعا مردم ارزش شهدا وایثارگری آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس را می دانند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ثمرات این مملکت اسلامی از برکت خون شهیدان است، اضافه کرد: شهدا با ایثارگری ها و رشادت ها و فداکاری های خود موجب شدند که انقلاب اسلامی در مسیر اهداف و آرمانهای خود حرکت کند و امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد افتخارات ارزشمند کشور در سطح بین المللی هستیم. لذا ملت ما باید شکر گذار این نعمت و رهرو خون شهدا باشند.

عضو جامعه روحانیت شیراز، اظهار کرد: خون مطهر شهداء تمام نقشه های دشمنان را از ازل تا ابد نقش بر آب می کند و امروزه حضور پیکرهای شهدای گمنام در جامعه، باعث برهم ریختن دسیسه های ضد انقلاب ها می شود و شهید زنده است و مردم عزیز و شهید پرور این انقلاب و نظام اسلامی نمی گذارند به هیچ عنوان این امانت به دست نااهلان بیافتد.

حجت الاسلام تجرد، به آماده شدن شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) به جهت استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام اشاره کرد و تاکید کرد: مردم شهر شیراز، با تمامی وجود برای استقبال بی نظیر و با شکوه این شهدای گرانقدر آماده هستند و میزبانی از شهدا را یک وظیفه انسانی میدانند.

وی به آثار حضور شهدای گمنام در فضای جامعه ای که حال یک فضای سیاسی پیرامون مسائل انتخابات در آن حکم فرما است اشاره کرد و گفت: حضور پیکر مطهر شهدا مایه بصیرت می باشد و برای جوانان و مردم ما بهترین الگو است و وصیت شهدا این است که از مسیر امام و رهبری معظم انقلاب دست نکشیم، ببینیم امروز رهبری ما، در این فضای انتخاباتی چه راه هایی را مشاوره و روشنگری کرده است، به تذکرات و نصیحت های پدرانه مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم و هر حرکتی را بر اساس مواضع امر ولایت انجام دهیم.

انتهای پیام .. / .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha