شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در حاشیه تشییع پیکر شهدای گمنام

حوزه/ نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که شهدا انقلاب را بیمه کردند، گفت: مردم دلبسته انقلاب، نظام و رهبری هستند و هرگز از راهی که امام(ره) برای آنان ترسیم کرده‌اند، منحرف نمی شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، امروز در حاشیه تشییع پیکرهای مطهر حدود 100 شهید گمنام دفاع مقدس در شیراز، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهدا بسیار عالی بود و تمام اقشار مختلف از جمله مرد، زن، پیر و جوان در این مراسم حضور یافتند.

 تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) افزود: امروز شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) شاهد اجتماع عظیم کسانی در مراسم تشییع شهدا بود که نشان دادند تا آخرین نفس دلبسته انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی هستند و هرگز از مسیر و راهی که امام(ره) و رهبری برای آنان ترسیم کرده‌اند، انحرافی پیدا نکرده و نخواهند کرد.

 نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: تشییع شهدا به عنوان گل‌های گلزار پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) روی دستان مردم انقلابی مظهر رحمت و لطف و عنایت حق تعالی بود و مردم خوب از این فرصت بهره گرفتند.

 آیت‌الله دستغیب خاطرنشان کردند: مردم شهرها، روستاها و نقاط مختلف استان فارس با حضور در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا هم خودشان و هم دیارشان را از حوادث بیمه کردند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خاطرنشان کرد: مردم استان فارس و به ویژه شهر شیراز با حضور باشکو در استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 100 شهید گمنام بار دیگر به رهبرمعظم انقلاب لبیک گفته و اعلام کردند در راه نظام، انقلاب و ولایت ثابت قدم هستند

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha