یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از آغاز تبلیغات گسترده حوزه خواهران استان و همچنین تشکیل ستاد تبلیغات در مرکز خواهران برای جذب حداکثری طلاب جدید به مدارس علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، اکرم مهرابی ظهر امروز در نشستی با مدیران مدارس علمیه خواهران استان با بیان این خبر گفت: برای افزایش آمار طلاب جدیدالورود در ۲۵ بهمن ماه جاری اقدامات و تبلیغات گسترده باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تبلیغات مرکزی این ستاد در محل حوزه علمیه خواهران استان تشکیل شده افزود:این ستاد با عضویت مدیر حوزه،معاونان آموزش و فرهنگی و همچنین معاون اداری مالی حوزه خواهران تشکیل شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه اساتید و طلاب مشغول به تدریس و تحصیل در حوزه ظرفیت بالقوه ای برای تبلیغ در بین خواهران برای ورود به حوزه هستند یادآور شد:اساتید و طلاب با آگاه سازی و اطلاع رسانی از نحوه پذیرش حوزه در بین اقوام و جامعه می توانند در جذب حداکثری خواهران برای تحصیل در مدارس علمیه سهم بسزایی داشته باشند.

مهرابی با اشاره به اینکه تبلیغات میدانی در سطح شهرها و مدارس علمیه نیز یکی از برنامه های جذب خواهران طلبه است اظهار داشت:با مکاتبات انجام شده با صدا و سیمای مرکز لرستان برای پخش تیزر تبلیغاتی و همچنین زیر نویس، این تبلیغات برای جذب صورت می گیرد.

وی ائمه جمعه در استان را نیز یکی دیگر از بازوان تبلیغ برای حوزه های علمیه برشمرد و گفت:ائمه جمعه استان لرستان نیز در تریبون نماز جمعه به بیان زمان و نحوه پذیرش طلبه در حوزه خواهران برای نمازگزاران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به فعالیت گسترده خواهران مبلغ  در مدارس  و جلسات خانگی گفت:خواهران مبلغ در این محافل نیز  به بیان تبلیغ برای تحصیل در حوزه برای خواهران می پردازند.

مهرابی در پایان با اشاره به ایام یوم الله دهه فجر و ۲۲بهمن انقلاب اسلامی گفت:این روز نیز فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی ورود به حوزه در بین بانوان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha