سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار آيت‌الله جواهري از علماي نجف اشرف با حجت الاسلام نجفی روحانی

استاد حسن جواهري از اساتید حوزه علمیه نجف اشرف در سفري به شهر كربلاي معلا و با حضور در بعثهِ مقام معظم رهبري با حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثهِ مقام معظم رهبري در عراق، ديدار و در خصوص مسائل مختلف فرهنگي گفت وگو كرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه حج، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن جواهري از از اساتید حوزه علمیه نجف اشرف در سفري به شهر كربلاي معلا و با حضور در بعثه مقام معظم رهبري با حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، ديدار و در خصوص مسائل مختلف فرهنگي گفت وگو كرد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين ديدار با تبيين برنامه هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري و حضور زائران در عتبات عاليات ، مسائل معرفتي و معنوي را براي زائران مهم و پراهميت عنوان كرد.
وي همچنين از همكاري بسيار خوب توليت عتبات مقدس در كربلاي معلا و نجف اشرف جهت برگزاري مراسم هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در حرم اهل بيت عليهم اسلام تقدير و تشكر كرد.
براساس اين گزارش، استاد جواهري نيز با اظهار رضايت از برنامه هاي زائران ايراني اظهار داشت : زائران بايد علاوه بر آگاهي و شناخت نسبت به زيارت و مقام امام معصوم (ع) به بينش و باور نائل شوند به طوري كه بعد از زيارت، در آنها تغيير رفتاري حاصل شود.
وي خدمت به زائران را كاري بسيار بزرگ و ارزشمند خواند و افزود: در ميان مستحبات چيزي پراهميت تر از خدمت به زائران و برآوردن حاجات مومنين نيست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha