دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی - امام جمعه خرمدشت

حوزه/ لازمه وحدت مسئولان که مورد تأکید رهبری قرار دارد، نگاه به شاخص و معیاری چون ولایت‌فقیه است و اگر نگاه‌ها به آن شاخصه باشد، قطعاً در بین مسئولان وحدت ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی امروز در جلسه تودیع و معارفه امام‌جمعه خرمدشت که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: باید دین خدا را یاری کنیم و یاری رساندن نظام و انقلاب یکی از مصادیق بارز یاری دین است و تحقق این امر نیازمند وحدت همه مسئولان است.

وی تصریح کرد: لازمه وحدت مسئولان که مورد تأکید رهبری قرار دارد، نگاه به شاخص و معیاری چون ولایت‌فقیه است و اگر نگاه‌ها به آن شاخصه باشد قطعاً در بین مسئولان وحدت ایجاد خواهد شد.

امام جمعه خرمدشت ادامه داد: امام جمعه ها مبین اصلی راه ولایت فقیه و تفسیر کننده بیانات رهبری هستند و اگر بخواهیم این امر تحقق پیدا کند باید با یکدیگر همدل و همراه باشیم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر حسینی راد، امام‌جمعه سابق خرمدشت هم در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر بیان کرد: باید همواره پیرو ولایت و رهبری باشیم و با حضور پرشور در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب را نا امید کنیم.

نماز جمعه از برکات امام و انقلاب است

ایرج حیدری، فرماندار شهرستان تاکستان اظهار کرد: نظام ما مبنای دینی دارد و بر مبنای اصول و ارزش‌های دین اسلام است و نماز جمعه‌ها سنت دیرپای محمدی است.

وی تصریح کرد: همه باید بکوشیم که سنت دیرینه نماز جمعه که ریشه در دین اسلام دارد و از برکات امام و انقلاب است هر روز باشکوه بیشتری برپا شود.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی به‌عنوان امام‌جمعه جدید خرمدشت منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام علی‌اکبر حسینی راد، امام‌جمعه پیشین تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha