یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد علی عدالت/ مرکز خدمات حوزه

حوزه/ جلسه کارگروه خیرین مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قزوین در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام محمد علی عدالت، مدیر کل جذب منابع خیرین مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند جامعه خیرین گفت: خوشبختانه در کشور ما و در همین استان خیرینی  هستند که توانسته اند در تمام بخش های مختلف فعالیت و نام نیکو از خود به جای گذاریم.

حجت الاسلام عدالت تصریح کرد: خیرین در قسمتهای مدرسه ساز ومسکن ساز خدمات ارزشمندی در کشور ودر استان قزوین انجام شده که  باید قدردان این تلاش ها باشیم.

این مسئول بیان داشت: هر چه قدر خیرین در کشور ما بیشتر شود می توانیم طعم محرومیت زدایی را از کشور ودر جامعه دور نماییم که این همت وتلاش همه را می طلبد.

وی به خیرین فعال در استان قزوین اشاره وخاطرنشان کرد: آن طور که به ما گزارش شده و از نزدیک نیز با مجمع خیرین در این استان آشنا شده ایم حکایت از این را دارد که خیرین در قزوین، در عرصه های مختلف برای رفع محرومیت زدایی،کارهای خوب و ماندگاری از خود به جای گذاشته اندکه باید تلاش نماییم این فعالیت ها را در جامعه بیشتر گسترش دهیم.

حجت الاسلام عدالت به ارتباط بیشتر خیرین با مدارس حوزه های علمیه را یاداور شد وبیان داشت: امروز فضای آموزشی در بین دانش اموزان ودانشجویان در کشور وسیع وگسترده شده، ولی باید به فضای آموزشی مدارس علمیه از طریق شما خیرین توجه جدی شود.

وی بیان تصریح کرد: ارتباط خیرین با همه اقشار جامعه  میتواند بخشی از مشکلات حوزه های علمیه را بر طرف نماید.

حجت الاسلام عدالت ارتباط بیشتر این کارگروه خیرین با مسئولین حوزه علمیه قزوین را مورد تاکید قرار داد واظهارداشت: تلاش نمایید با همفکری وتدبیر با مسئولین حوزه های علمیه بتوانیم به رشد وارتقا سطح طلاب مدارس علمیه کمک نماییم.

 حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی،مدیر حوزه علمیه قزوین  هم  ارتباط خیرین را با مدارس علمیه قزوین را به عنوان پشتوانه ای قوی یاد نمود وگفت: خیرین استان قزوین همیشه در کارهای خیر ودر همه عرصه های مختلف پیشگام بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: خیرین استان قزوین می توانند با مدارس حوزه های علمیه قزوین در بخش های مختلف با مسئولین این مدارس همکاری و همفکری نمایندکه امیدواریم این تعامل و ارتباط با حوزه علمیه قزوین افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha