پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تشییع شهدای مسجد امام رضا(ع) عربستان

حوزه/ مراسم تشییع شهدای مسجد امام رضا(ع) عربستان، تجلی بصیرت شیعیان در جلوگیری از فتنه های مذهبی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی جمعه گذشته به مسجد امام رضا(ع) در شهر احساء عربستان برگزار شد.

این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی و از ساعت 14:30 امروز با حضور هزاران نفر از شیعیان و اهل سنت به سمت آرامگاه العیونی برگزار و نماز میت به امامت سید علی ناصر امام جماعت مسجد السیاسب بر پیکر چهار شهید این حادثه تروریستی اقامه شد.

بنابر گزارش پایگاه های خبری عربستان در این مراسم برخی مشایخ و بزرگان شرق عربستان حضور داشتند و اهالی شهرهای اطراف نیز ساعاتی قبل از شروع مراسم خود را به احساء رسانده بودند.

پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر حسين البدر به شهر المبرز، فؤاد الممتن و پسرش محمد به روستای الجبيل و ماهرعبد الله به روستای المطيرفي جهت خاکسپاری منتقل شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم ها و پلاکاردهایی خشم خود را از این حادثه تروریستی اعلام و در عین حال بر وحدت ملی تاکید کردند. تشییع کنندگان همچنین تاکید کردند اینگونه حوادث نباید منجر به فتنه طائفه ای شود.

در همین حال 50 روحانی استان الأحساء عربستان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی بر ضرورت دستگیری عاملان این جنایت تاکید کرند.

در این بیانیه با تاکید بر اهمیت وحدت صفوف مردم آمده است: باید جلوی منبرهای فتنه انگیز و شبکه های تلویزیونی تفرقه افکن گرفته شود و در برابر فتواهای تکفیری با مقاومت ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha