یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فضای مجازی

محقق حوزوی و پژوهشگر فرق و مذاهب اسلامی گفت: امروز فضای مجازی بهترین ابزار و بستر برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی و کلامی است.

حجت الاسلام روح الله رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: هنر ما باید این باشد که از فضای مجازی و قابلیت ها و کاربردهای آن نهایت استفاده را در خدمت اهداف دینی و انقلابی خود داشته باشیم.

وی افزود: البته در طول سال های اخیر از سوی جمعی از طلاب و فضلای حوزه اقدامات خوب و امیدوارکننده ای در این باره برداشته شده ، منتهای مراتب، نیاز به حضور متعهدانه در فضای مجازی بیش از پیش احساس می شود.

عضو گروه تبلیغی بشیران ادامه داد: تخصص بنده فرق و مذاهب و ادیان است که در راستای پاسخ به شبهات در فضای مجازی فعالیت می کنیم و در تالار گفتمان نیز پاسخگوی سوالات و پرسش های اعتقادی و کلامی نسل جوان هستم.

وی افزود: در این عرصه سعی می کنیم به مباحث روز و کلام جدید توجه کرد و بر اساس موضوعات دسته بندی شده ، حتی امکان نقد و گفتگو فراهم شود.

این استاد دانشگاه همچنین با تاکید بر این که به روز شدن طلاب در انجام رسالت طلبگی به خصوص در امر تبلیغ موثر است، گفت: ما باید فضای نقد و گفتگو را در فضای مجازی به خوبی فراهم کنیم و البته باید بدانیم کسی که مورد نقد قرار می گیرد، باید به روز باشد و از علمیت لازم برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: ما نباید از قافله علم و فناوری دنیا عقب بمانیم و به خصوص در فضای مجازی نیاز به فعالیت های کارآمدتر و موثر داریم که مبتنی بر تحولات و نیازهای روز باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha