شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: حماسه پرشور ملت ایران اسلامی در ۲۲ بهمن، مقدمه حضور شکوهمند در انتخابات هفتم اسفند خواهد بود.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: راهپیمایی های 22 بهمن پس از پیروزی انقلاب، از مصادیق برجسته بیعت مردم وفادار ایران اسلامی با انقلاب بزرگ خود بوده است.

ا عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری به پیام های حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره داشت و گفت: در مقطع کنونی که دشمنان امید به تغییر ساختار در نظام جمهوری اسلامی دارند، ملت ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی به دشمنان قسم خورده ضداسلام خواهند فهماند که این امت همچنان وفادار به آرمان های اسلام عزیز، قرآن و خط امام خمینی(ره) هستند و همراه با مقام معظم رهبری همان آرمان ها را دنبال خواهند کرد.

این عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: همچنین به یاری خداوند، حماسه پرشور ملت ایران اسلامی در 22 بهمن، مقدمه حضور شکوهمند در انتخابات هفتم اسفند خواهد بود.

این عضو جامعه مدرسین به اجر معنوی حضور در راهپیمایی 22 بهمن اشاره داشت و گفت: به تعبیر قرآن کریم، خداوند برای هر قدمی که راهپیمایی کنندگان بر می دارند، عمل صالح می نویسد.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: ان شالله ملت ما با شکوه تر از سال های گذشته بار دیگر با نظام مقدس اسلامی و آرمان بلند شهیدان بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام/313/33

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha