شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیروزی انقلاب اسلامی

حوزه/کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۱۵۰ خواهر مبلغ به ادارات،مدارس،دانشگاه ها و محافل مردمی دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان خبر داد.

ناهید قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با بیان این مطلب گفت:مبلغان در این ایام با بیان اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در بین افراد نهادینه می کنند.

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای بیان آموزه های دینی و تحکیم بنیان خانواده در جامعه است افزود:خواهران مبلغ در این ایام به بیان راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه کیان خانواده و آسیب ها و تهدیدهای فرهنگ غرب می پردازند.

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان به نقش بی بدیل زنان در پیروزی انقلاب و استمرار نظام اشاره و تصریح کرد:در این دهه سعی شده با برگزاری برنامه های مختلف از جمله نقش زنان در مبارزات انقلاب،نقش زنان در تربیت انقلابی و همچنین معرفی زنان انقلابی به حضور زنان در این عرصه ها نیز پرداخته شود.

قاسمی با بیان اینکه از ۱۷ تا ۲۱ بهمن علاوه بر ایجاد غرفه عرضه محصولات توانمندی های زنان استان در محوطه قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد، خواهران مبلغ آماده پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی خواهران بازدید کننده هستند خاطر نشان کرد:در این غرفه های سعی شده علاوه بر ارائه مشاوره به بانوان با اهدای بسته های فرهنگی بصیرتی،در قالب بسته های حجاب و عفاف میزان آگاهی و بینش دینی بانوان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نیز افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha