جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد جعفر جوشن - حوزه فارس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز از برگزاری جشنواره تئاتر و سرود طلاب این مدرسه به مناسبت ایام الله دهه فجر خبرداد.

حجت الاسلام محمد جعفر جوشن، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز، ضمن گرامیداشت ایام مبارک یوم الله اظهار کرد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ایام یوم الله فجر، مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز و به همت معاونت های تهذیب و پژوهش ریشه‌های انقلاب اسلامی و علل و عوامل شکل‌گیری نهضت اسلامی به منظور چگونگی تداوم انقلاب اسلامی با حضور 60 نفر از طلاب به صورت تخصصی و ریشه ای در نمازخانه این حوزه علمیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه به اعزام مبلغین در ایام پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز در یکی از شهرک های مجاور این شهرستان قرار گرفته است به منظور تبیین آرمان و اهداف انقلاب اسلامی و به منظور برگزاری بهتر برنامه‌ها در دهه فجر که فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، 9نفر از طلاب این حوزه به مدارس شهرک گلستان شیراز اعزام شدند.

مدیر مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز، از برگزاری جشنواره تئاتر و سرود طلاب این حوزه در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و گفت: مسابقات تئاتر و سرود طلاب این حوزه علمیه با شرکت25 نفر در2 گروه سرود ویک گروه تئاتر برگزار شد. موضوع گروه های تئاتر آزاد بوده است و عمده گروه های سرود مدرسه نیز با محوریت انقلاب اسلامی و دهه فجر به اجرای کارهای هنری خود پرداختند.

حجت الاسلام جوشن به جام مسابقات دهه فجر ویژه طلاب مدرسه نخبگان شیراز اشاره کرد و گفت: همزمان با فرا رسیدن این ایام، جام مسابقات فجر در رشته های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز با شرکت 80 نفر از طلاب انجام شد و در پایان به تیم های برتر در هر رشته جوایزی اهداء گردید.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی و روشنگری، دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی و تجلیل از ایثارگران، برگزاری نمایشگاه تاریخ انقلاب و ارائه تصاویری از روزنامه های قبل و بعد از انقلاب در فضای مدرسه ویژه طلاب، پخش کلیپ و ... از دیگر فعالیت های اجرایی این مدرسه به همت طلاب و معاونین حوزه نخبگان شیراز به شمار می آید.

مدیر مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز، در پایان به حضور گسترده و پر شور مردم در را برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب دانست و اظهار داشت: ضمن بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی، با شرکت آگاهانه و با عزت خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، یکصدا و همراه مردم سر تا سر ایران اسلامی، طلاب این حوزه علمیه با به نمایش گذاشتن اتحاد ملی حمایت همیشگی خود از خواسته های به حق ملت های مسلمان بار دیگر تجدید میثاقی با امام راحل و مقام معظم رهبری می کنند.

انتهای پیام .. / .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha