چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
نشر هاجر

حوزه/ مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: میزان کتاب های چاپ اول امسال حوزه های علمیه خواهران نسبت به سال گذشته رشدی در حدود ۳۰ درصد داشته است.

احمد شایان فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در مجموع امسال بیش از 50 عنوان کتاب چاپ اول از سوی این انتشارات منتشر شده که بیشتر در زمینه موضوعات دینی و قرآنی با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی می باشد که تعداد آن ها نسبت به میزان سال قبل 30 درصد افزایش دارد.

وی همچنین با اشاره به استقبال نسبتاً خوب مردم و علاقه مندان به کتاب از یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گفت: ما در این نمایشگاه آثار و کتب مربوط به سال های 93 و 94 را عرضه کرده ایم که 120 عنوان کتاب را شامل می شود و بیشترین فراوانی موضوعات آن ها نیز در زمینه قرآنی، ادبیات عرب، خانواده ، ترویج سبک زندگی فاطمی ، تاریخ ، ادیان و غیره می باشد.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با بیان این که یکی از سیاست های مرکز انتشارات حوزه های علمیه خواهران حمایت از آثار قلمی بانوان طلبه است، ابراز داشت: در همین راستا حمایت از چاپ صد عنوان کتاب در دستور کار ما برای سال آینده قرار دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha