چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه

حوزه/ كتاب "حقوق و دادرسی کیفری در آینه فقه" شامل دیدگاه های علمی و فقهی آیت الله العظمي موسوی اردبیلی با استقبال خوب جامعه حقوقی کشور به ویژه در نمایشگاه کتاب استان قم همراه بوده است.

حامد ایروانی، مسئول غرفه انتشارات دفتر این مرجع تقلید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این اثر که پر فروش ترین کتاب ما هم در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم بوده، حاوی  اطلاعات بسیار ارزشمندی در زمینه مسائل مختلف قضایی و حقوقی بوده و شامل مجموعه ای از استفتائات و دیدگاه های معظم له در این حوزه می باشد که البته در سه جلد است.

وی همچنین با بیان این که تاکنون بیش از بیست عنوان کتاب حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از سوی این ناشر به زیور طبع آراسته شده است، گفت: در این نمایشگاه علاوه بر این آثار کتب مذهبی دیگر آورده ایم که در مجموع بیش از 50 عنوان کتاب می شود.

ایروانی در ادامه در خصوص میزان استقبال مردم و علاقه مندان از این دوره نمایشگاه گفت: استقبال نسبتاً خوب بوده اما چون سال اولی است که نمایشگاه در مصلای قدس برگزار می شود، برای رفع مشکلات  نیاز به گذر زمان دارد و ان شاءالله در دوره های آتی بخش قابل توجه تری از مردم و خانواده ها و به خصوص حوزویان و دانشگاهیان از این نمایشگاه استقبال خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha