شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 372351
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر جایگاه والای حضرت زینب(س) گفت: زحمت پرستاران جلوه ای از رحمت الهی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی عصر امروز در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان لرستان که در تالار ابن سینای بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت قافله سالار کربلا و روز پرستار اظهارداشت:حضرت زینب( س) بزرگترین بانوی صبر و بردباری، الگویی وارسته و ناب برای پرستاران و زحمت کشان حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) با صبر و زحمت ، و پرستاری از کودکان کربلا و بیمار دشت کربلا امام سجاد(ع) توانستند اوج فداکاری و صبر را از خود به نمایش بگذارند تصریح کرد:پرچمداران حوزه سلامت و پرستاری نیز باید با در نظر گرفتن صبر و بردباری وظیفه خطیر خود را با مهربانی و مدارا با بیماران به انجام رسانند.

امام جمعه خرم آباد زحمت شبانه روزی پرستاران را جلوه ای از رحمت الهی توصیف کرد و خاطر نشان ساخت:پرستاران با زحمت خالصانه و بی ریا جلوه ای از رحمت و مهربانی خدا را در روی زمین به بندگان ارائه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی امروز را روز دلسوزان حوزه سلامت ذکر کرد و گفت:پرستاران با عطوفت ،مهربانی و مراقبت در کاهش میزان رنج و درد بیماران نقش موثری دارند.

وی در پایان با بیان اینکه پرستاران از اقشار زحمت کش جامعه هستند گفت :این افراد با عشق به کمک به هم نوع در رفع گرفتاری ها و آلام همنوعان خود تلاش می کنند و باید برای رفع مشکلات معیشتی و مطالباتی آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha