شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سید محمد احمدی مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: حضرت زینب(س) تمام هستی اش را فدا کرد تا اسلام بماند و امروز ما هم باید همه هستی خود را فدا کنیم تا کوچکترین هتک حرمتی به حرم مطهر آن حضرت نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی، در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حجت الاسلام قلی زاده، در جمع اساتید و طلاب با اشاره به مقام شهدا، گفت: شهادت توفیقی الهی است که روزی هرکسی نمی شود.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که امثال شهید قلی زاده لیاقت شهدت را داشتند، افزود: افرادی که از حریم حضرت زینب(س) در سوریه دفاع می کنند و با تکفیری ها می جنگند، نشان از بصیرت آنان دارد.

وی با اشاره به این که برخی دچار تحلیل های سطحی و غلط می شوند و حضور مدافعین حرم ایرانی را در سوریه غیر ضروری می‌دانند، ابراز داشت: مقام معظم رهبری صریحا فرمودند "اگر مدافعین حرم نبودند اکنون باید در خاک ایران با تکفیری ها می جنگیدیم"، بنابراین دیگر کسی نمی تواند لزوم دفاع در سوریه توسط نیروهای مستشاری ایران را زیر سئوال ببرد.

*تکفیری ها هیچ خط قرمزی ندارند

حجت الاسلام والمسلمین احمدی در خصوص حمایت عربستان و برخی دیگر از کشورها از داعش و گروهک های تروریستی، گفت: تکفیری ها هیچ خط قرمزی ندارند و با حمایت خائنان به مسلمین، دست به هر جنایتی می زنند.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: حضرت زینب(س) تمام هستی اش را فدا کرد تا اسلام بماند و امروز ما هم باید همه هستی خود را فدا کنیم تا کوچکترین هتک حرمتی به حرم مطهر آن حضرت نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha