پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام محمد علی عبداللهی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین

حوزه/ مدافعان حرم نه تنها برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه حضور دارند، بلکه برای دفاع از پرچم شیعه با صلابت وارد میدان شده اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام محمد علی عبداللهی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت، در جمع طلاب و اساتید به نقش مهم و تاثیرگذار مدافعان حرم در دفاع از حریم ولایت اشاره کرد و گفت: مدافعان حرم نه تنها برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه حضور دارند، بلکه برای دفاع از پرچم شیعه با صلابت وارد میدان شده اند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت قزوین تصریح کرد: مدافعان حرم با اخلاص و شجاعت وارد میدان نبر با دشمنان اهل بیت(ع) شده و خوشبختانه پیروزی های نشان از این است که آینده از آن مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند که جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را با توطئه های خود تضعیف و یا از بین ببرند که تا الان جز شکست و خواری چیزی برای گروه های تروریستی عاید نشده است.

حجت الاسلام عبدالهی اضافه کرد: شهید حجت اسدی از طلاب نمونه و برجسته حوزه علمیه قزوین توانست به دفاع از حریم ولایت پرداخته و در غربت به درجه رفیع شهادت نایل شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت به فعالیت های این شهید بزرگوار اشاره کرد و بیان داشت: این شهید بزرگوار و سرباز امام زمان (عج) به تاسیس هیات مذهبی جوانان حسین جان پرداخت و این هیات در تمام مناسبت ها برنامه های مذهبی برگزار می کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha