سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
شیخ حسان عبدالله

حوزه / شیخ حسان عبدالله گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها در برابر فتنه ها و تحریم ها خم به ابرو نیاورد که روز به روز بر قدرت خود در جنبه های گوناگون افزوده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جمعیت علمای مسلمان لبنان(تجمع العلماء المسلمين في لبنان) به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم جشن برپا کرد.

حجت الاسلام شیخ حسان عبدالله رئیس هیئت مدیره جمعیت علمای مسلمان لبنان در این مراسم گفت: ما سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را زنده زنگه داشته ایم و بر دو عنصر برجسته ی انقلاب از ابتدا تا پیروزی که همان پایداری و دستاوردهاست تاکید می کنیم.

وی افزود: این انقلاب از ابتدای کار با فشارها و جنگ‌ها وتحریم و فتنه های متعددی مواجه بوده است . فتنه هایی که هر دولتی را می تواند زمین گیر کند اما ایران اسلامی در برابر تحریم ها و فتنه ها مقاومت کرد و و به عنوان یک انقلاب نوپا توانست مؤسسات و تشکیلات حکومتی  را در دست گیرد و هنوز در مرحله بازسازی ساختار می باشد.

رئیس هیئت مدیره جمعیت علمای مسلمان لبنان خاطر نشان کرد: این انقلاب می خواهد با تکیه بر آموزه های اسلامی، این مفاهیم و آموزه ها را از طریق قوانین و مواد قانون اساسی در زندگی روزمره پیاده کند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها در برابر فتنه ها و تحریم ها خم به ابرو نیاورد که روز به روز بر قدرت خود در جنبه های گوناگون افزود به طوری که امروز شاهد نتایج پایداری و مقاومت سی و هفت ساله مردم ایران هستیم که دستاوردهای بزرگی را در برپایی دولت و گسترش قدرت های نظامی و علمی و پرتاب ماهواره به فضا و استفاده از فناوری نانو به همراه داشته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha