جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رحمت الله اروجی/ تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر هم افزایی روحانیون مستقر در روستاها با گروه های مرجع و هدف سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی در گردهمایی آموزشی تبلیغی روحانیون مستقر با تبیین جایگاه رفیع روحانیون مستقر، اظهار داشت: در شرایط فعلی تلاش عمده سازمان تبلیغات اسلامی، استقرار مبلغین در مناطق مختلف کشور به منظور نشر معارف اسلام ناب و مکتب تشیع است.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور با توجه به اسناد بالادستی و ماموریت های ابلاغی، عهده دار سامان‌بخشی گروه‌های متعدد اجتماعی است که هر کدام از آن‌ها هم، مطالباتی دارند.

وی ادامه داد: اعضای شبکه تبلیغ شامل ائمه جمعه و مبلغین، تشکل های دینی اعم از هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی تبلیغی و انجمن های اسلامی و کانون مداحان، جامعه قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته، دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا و هر شخصیتی که در سنگر تبلیغ دین انجام وظیفه می‌کند، می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: با توجه به اين حجم گسترده از گروه هاي هدف سازمان تبليغات اسلامي و حداكثر توقعات و حداقل اعتبارات، ‌عمده هزينه هاي این سازمان در مسير مديريت تبليغ دين هزينه مي شود و نگاه ما به ظرفیت‌های روحانیون مستقر در مناطق روستایی به اندازه یک دفتر نمایندگی این سازمان است، لذا انتظار مي‌رود روحانيون مستقر ضمن شناسايي ظرفيت‌هاي تبليغي در مناطق خود، با گروه هاي مرجع و هدف سازمان تبليغات اسلامي در ارتباط باشند و فضاي تبليغ دين در مناطق مختلف را به صورت همه جانبه مديريت نمایند، چرا كه اين هم‌افزايي راه‌گشا و نويدبخش است.

حجت الاسلام اروجی با بیان اینکه روحانیون مستقر میدان داران عرصه تبلیغ دین در جامعه هستند و باید به آن افتخار کنند، افزود: در مسير تبليغ دين سختي‌هايي وجود دارد ولي بايد اين نکته را بدانیم كه اگر در مسير الهي استقامت كنيم، ‌قطعا پيروز خواهيم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در بخش ديگري از سخنان خود به تبیین شرايط حساس منطقه خاورميانه به ویژه كشورهاي سوريه،‌ عراق و يمن گفت: پرداخت و افزود: ضروری است همه ما به این نکته توجه کنیم که اقتدار و عظمت نظام اسلامي و مكتب تشيع در عصر حاضر براي هيچ كسی پوشيده نيست و اگر ميزان سرمايه‌اي كه دشمن عليه نظام اسلامي هزينه كرده است، عليه يكي از كشورهاي قدرتمند جهان هزينه مي‌شد، تا كنون چيزي از آن كشور باقي نمانده بود.

آموزه های اهل بیت(ع)سدی محکم در برابر تهاجمات دشمن

وی با بیان اینکه دشمن برای شکست این عزت، به دنبال تضعیف كردن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از داخل است، خاطر نشان کرد: با اين همه حجم عمليات هاي فرهنگي دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ظرفيت هاي نهفته در مكتب اهل بيت(ع) همچنان اين نظام را روي پاي خودش نگه داشته است.

حجت الاسلام اروجی با اشاره به دو انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفندماه سال جاری اظهار داشت: به روحانیون توصیه می شود برای ترغيب و حضور حداكثري در انتخابات و مديريت شرايط محل استقرار خود، با هوشمندي و بصيرت کامل وارد صحنه شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان گفت: روحانیون مستقر، از وارد شدن به دعواهای بومی محلی و فتنه های انتخاباتی، پرهیز کنند.

3123/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha