جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ همایش بزرگ “شکوفه های آسمانی” در راستای تجلیل و تقدیر از دانش آموزان ممتاز طلاب و روحانیون استان کرمانشاه، با حضور مسئولان حوزوی، در مجموعه فرهنگی بعثت برگزار شد.

حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه، در حاشیه این همایش، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: این همایش با هدف تشویق و ترغیب فرزندان طلاب و روحانیون که حائز رتبه برتر در مدارس شده اند، برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری دو کارگاه در حاشیه این همایش خبر داد و ابراز داشت: در این همایش با دعوت از کارشناسان ارشد در زمینه تغذیه و روانشناسی، دستورالعمل های اسلامی ایرانی در قالب کارگاه ها به طلاب و همسران آن ها آموزش داده شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه های مختلف برای فرزندان طلاب، علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آن ها، از ممتازین در زمینه تحصیلی با اهداء جوایزی تقدیر گردید.

حجت الاسلام ایرانی در پایان افزود: 273 نفر از همسران و فرزندان طلاب استان کرمانشاه در این همایش حضور پیدا کردند که امید است برگزاری این همایش زمینه های موفقیت و ارتقاء تحصیلی فرزندان طلاب را فراهم کند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha