شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرویان حسینی به تربیت مجتهد لندنی و مفتی آمریکایی از سوی استکبار اشاره کرد و گفت: برخی با فحاشی و زیر سئوال بردن سیاست وحدت نمی توانند گسترش اندیشه شیعی را تحمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مرویان حسینی، امروز در همایش روحانیان مستقر و هجرت مشهد مقدس با بیان این که تداوم خط ولایت، اسباب نظم، آرامش و امنیت در این کشور است، ابراز داشت: امروز دشمنان به ارزش های انقلابی و فاطمی، اسوه های هدایت و تربیت و پرچم های مسیر زندگی به شکل های گوناگون طمع کرده اند.

وی افزود: مسیر تعالی پر از گردنه است و زندگی انسان هایی که می خواهند بدرخشند و راه انسانیت را به دیگران بیاموزانند، پر از  سختی و تلاطم است که نمونه آن اولیای الهی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال بیش از 80 بار به نفوذ اشاره کرده اند و به بیداری در این مورد فراخوانده اند،  یادآور شد: راهبرد نفوذ در دوران انقلاب و شرایط کنونی سیاست جریان های معاند برای استهاله جریان انقلاب و اسلام ناب است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به این نظام واره ای که از سوی اهل بیت(ع) و با انقلاب اسلامی برای ما فراهم شده است، طمع کرده اند، ابراز داشت: آنان برای نفوذ در نهادهای تصمیم ساز انقلاب برنامه ریزی کرده اند تا در واقع پایه های نظام را مانند موریانه از بین برده و تنها ظاهر آن سالم دیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرویان حسینی، توحید محوری، عدالت خواهی، مردم داری، استکبار ستیزی و مستضعف نوازی را 5 اصل جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: کشورهایی با نظام جمهوری اسلامی در اطراف ایران وجود دارند که در آن از تاثیرپذیری در منطقه و مردم داری و... خبری نیست.

وی با تصریح این مطلب که امروز اصول تردید ناپذیر انقلاب اسلامی، مورد تردید و انکار برخی افراد  قرار گرفته است، تاکید کرد: اصولانقلاب موجب شد که مردم در مدت 37 سال پیروزی انقلاب، پای بیرق دین و انقلاب اسلامی بمانند و به محدودیت آمریکا منجر شده و مرزهای جمهوری اسلامی ایران به سایر نقاط دنیا گسترش یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، به تربیت مجتهد لندنی و مفتی آمریکایی از سوی استکبار در برابر سیاست جمهوری اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد:  فشار غرب و تبلیغات رسانه ای آنها موجب شده که هنوز واقعیت دلدادگی به امام راحل(ره) در جای جای دنیا به خوبی نشان داده نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تلاش افرادی که به دنبال تفرقه و ایجاد اختلاف هستند، سخن گفت و اظهار داشت: برخی با فحاشی و زیر سئوال بردن سیاست وحدت نمی توانند گسترش اندیشه شیعی را تحمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مرویان حسینی در ادامه با بیان اینکه انتخابات پیش رو مورد طمع دشمنان واقع شده و مقام معظم رهبری نیز شاخص ها را بیشتر بیان کرده اند، گفت: روحانیت وامدار هیچ گروه و حزبی نیست و تنها زیر پرچم ولایت فقیه حضور دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که برای روشن بودن مسیرمان به کسی نیازمند نیستیم، زیرا خط امام و رهبری مسیر را تبیین کرده، ابراز داشت: یکی از شاخصه های انتخاب این است که اگر دشمن از ما تعریف و خوبی ما را بیان کرد، باید به خودمان شک کنیم و اگر از ما بد بگوید، باید اطمینان داشته باشیم که مسیرمان درست است.

حجت الاسلام والمسلمین مرویان حسینی افزود: جلوداری انسان های بی صلاحیت، نالایق، ناتوان و دور از اخلاق، در از بین رفتن یک نظام و تمدن موثر است، زیرا بستر نفوذ دشمن می شود که به همین علت باید در سیستم های تصمیم سازی و مهمترین مراکز و امور مراقب باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به بیان برخی ویژگی های فردی و اجتماعی ایشان پرداخت و گفت: یک عمر مجاهدت با تدبیر، ظرافت و تلاش فراوان از دوران خردسالی تا لحظه شهادت، عرصه ای برای الگوگیری همه افراد به ویژه بانوان است.

وی درباره نحوه تربیت و ارتقای دانش و فرهنگ ارتباط با دیگران از سوی فرزندان حضرت فاطمه(س)، گفت: این آموزش با شادی و نشاط و به صورتی آهنگین و همراه با سرود بود که می توان از همین الگو برای آموزش بچه ها و کودکان یاد گرفت تا کلاس خسته کننده ای برای آنها برگزار نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha