جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا

حوزه/ فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر این که دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری نظام است، گفت: اگر می خواهیم در برابر نفوذ بیاستیم و جلوی آن را بگیریم، باید سیره عملی حضرت فاطمه(س) در همه بخش ها نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، سردار محمدحسین بابایی، امروز در همایش "بصیرت فاطمی" که با حضور مدیران مدارس علمیه استان مازندران، در سپاه کربلا برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، دخت نبی مکرم اسلام را الگوی ولایت پذیری دانست و گفت: رفتار، گفتار و اعمال این بانوی نمونه اسلام تنها در مسیر ولایت بود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که حضرت صدیقه طاهره(س) حتی جان خود را در مسیر دفاع از ولایت تقدیم کرد، افزود: یک چنین شخصیتی بهترین الگو برای مدعیان ولایت مداری است.

وی، فرهنگ فاطمی را بهترین الگو برای مقابله با هجمه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در برابر نفوذ دشمن بیاستیم و جلوی آن را بگیریم، باید سیره عملی حضرت فاطمه(س) در همه بخش های جامعه به خوبی نهادینه شود.

سردار بابایی در ادامه با اشاره به این که امروز با خطر نفوذ دشمن به کشورمان مواجه هستیم، تصریح کرد: تأکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب در خصوص خطر نفوذ دشمن را باید جدی بگیریم، چون دشمنان به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشورمان هستند.

وی با اشاره به این که با دقت در فرامین مقام معظم رهبری از دهه 70 می یابیم که سمت و سوی سخنان ایشان به روحانیت و سپاه است، تصریح کرد: عده ای امروز نقش سرباز آمریکا و صهیونیست ها را بازی می کنند.

سردار بابایی با بیان این که در پیچ تاریخی امروز، نقش روحانیت اصیل و انقلابی غیرقابل کتمان است: روحانیت پیرو مکتب امام راحل باید سیاست و دیانت او بر این اصل استوار باشد که این دو را با هم بیامیزد تا جهان را اداره کند.

*روحانیت با همه توان در برابر توطئه ها ایستادگی کند

حجت الاسلام فرخی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیان مازندران نیز در این همایش، رسالت امروز روحانیت را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را در جهت تضعیف اندیشه های دینی به کار گرفته، روحانیت باید با همه توان در برابر این توطئه دشمنان ایستادگی کند.

وی با بیان این که دشمن امروز به دنبال انحراف در دین و انقلاب است، افزود: روحانیت اصیل و آگاه شیعه باید با استدلال منطقی در برابر این انحرافات بیاستند و از کیان دین و انقلاب دفاع کند.

حجت الاسلام فرخی با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب و امام راحل به گفتمان غالب در جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمن از این جایگاه فعلی انقلاب و گفتمان امام راحل بسیار هراسان است و همه تلاش خود را در جهت انزوای آن به کار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha