جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آرشیو - بانوان - مدرسه خواهران نرجس مازندران

حوزه/ سیفی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در خصو ص دو مفهوم اصلاح طلبی و اصولگرایی، تصریح کرد: معظم له بارها تاکید کرده اند که اصلاحات و اصولگرایی در هم تنبده اند و از هم جدا نیستند، و اصول به معنای پایبند بودن به اصل جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم سیفی، استاد حوزه مازندران، در نشست سیاسی- بصیرتی با موضوع انتخابات، در مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها ) محمودآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: با توجه به این که دشمنان می خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند؛ لذا مردم باید آگاه بوده و با بصیرت در صحنه مشارکت های اجتماعی، سیاسی و...حضور یافته و در نقطه مقابل خواست دشمن عمل کنند.

استاد حوزه علمیه خوهران مازندران با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: حضر فرمودند "تکلیف مردم در زمانی که دسترسی به انبیاء و علما نداشته باشند این است که خلاف آنچه دشمنان می گویندف عمل نمایند".

وی ادامه داد: تبلیغات دشمن نظام در انتخابات به گونه ای است که اگر مردم در یک انتخابات پرشور شرکت کنند، یک‌طور حرف مى‌زنند. اگر شرکت نکنند، ‌طور دیگر حرف مى‌زنند.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در خصو ص دو مفهوم اصلاح طلبی و اصولگرایی، تصریح کرد: معظم له بارها تاکید کرده اند که اصلاحات و اصولگرایی در هم تنبده اند و از هم جدا نیستند، و اصول به معنای پایبند بودن به اصل جمهوری اسلامی است .

سیفی تاکید کرد: مقام معظم رهبری گزینه هایی را به عنوان شاخص اصولگرای مصلح بیان کردند و هر فرد و جریانی که به این مبانی که عبارت از  حفظ استقلال همه جانبه کشور، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس، جهاد علمی، شکوفایی اقتصاد، تثبیت و تعمیم آزادی، اداره ارکان مهم کشور با مدیریت تفکر اصولی اسلام و.. است، پایبند باشد، اصول گرای مصلح است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است، زیرا   نمایندگان خبرگان رهبری در این انتخابات توسط مردم انتخاب می شوند که پشتیبان رهبری و ارتباط مستقیم با جایگاه ولایت فقیه دارند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha