پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ جمعی از علما، روحانیون و اساتید حوزه علمیه مشهد، با حضور در بیمارستان امام رضا(ع)، از آیت الله واعظ طبسی عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله حسن عالمی، حجج اسلام و المسلمین ابوترابی، راشد یزدی، ایازی، تقوی، دیانی، مرویان حسینی و... با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرده، در جریان وضع سلامت تولیت آستان قدس رضوی قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، پس از عیادت آیت الله واعظ طبسی، در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم ایشان با دعای خیر مردم و تلاش پزشکان بهبودی خود را بازیابند.

وی ضمن اینکه از همه مؤمنان خواست که برای سلامت آیت الله واعظ طبسی دست به دعا بردارند، افزود: کسانی که بر محور مضجع شریف حضرت رضا(ع) هستند، برای سلامتی ایشان دعا کنند. ما کسی جز خدا نداریم، دعا تنها سلاح مؤمنان بوده و در حال حاضر نیز جز توسل کاری از دست ما ساخته نیست.

حجت الاسلام و المسلمین مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار حوزه خواستار دعای مردم برای سلامتی و شفای آیت الله واعظ طبسی شد.

حجت الاسلام و المسلمین دیانی، مسئول مدرسه علمیه امام باقر(ع) مشهد نیز ضمن درخواست دعا برای شفای تولیت آستان قدس رضوی، از آیت الله واعظ طبسی به عنوان شخصیتی عالم، متقی، مدیر و مدبر، ولایی و انقلابی یاد کرد.

زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی نیز همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی، با قرائت سوره حمد، برای سلامتی آیت الله واعظ طبسی دعا کردند.

گفتنی است، نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی، عصر روز جمعه هفتم اسفند ماه، به دلیل مشکلات تنفسی، در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha