چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با انتقاد از پایین بودن کیفیت کالاهای داخلی گفتند: پایین بودن کیفیت کالای داخلی ضرر به صنعت و تولید کشور می زند و با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

به گزارس خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار  رئیس نظام مهندسی کشور گفتد: نظام مهندسی معدن، مهمترین موضوع در عرصه سرمایه گذاری در کشور است و متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته و کوتاه هایی شده است.  

 معظم له گفتند: معدن سرمایه اندوخته شده خدا است و در حقیقت نعمت عظیمی برای جامعه اسلامی به شمار می آید،  ولی حقیقت این است  که نتوانستیم قدردان این نعمت باشیم و از آن به خوبی بهره برداری کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که  جای تأسف است که نتواسیتم با وجود این همه دانشمند و نبوغ فکری در جامعه استخراج درستی از معادن داشته باشیم، اظهار داشتند: معادن گنج هایی نهفته است که باید برای پیشرفت جامعه در اختیار جامعه قرار گیرد، ولی تا کنون این اتفاق نیفتاده است.

 معظم گفتند: امروز استقلال کشور باعث شد کشور از هر لحاظ روی پای خود بایستد به همین دلیل این عرصه نیاز مند توجه بیشتر از سوی مسؤلین از نظر اعتبار سرمایه و تولید فکر است.

 ایشان بیان داشتند: باید کاری کرد که سرمایه گذاری در کشور از سوی خارجیها بیشتر شود، نه اینکه دست به سمت خارجی ها  دست دراز کنیم و از آنها در تولید معادن کمک بخواهیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزدند: باید آن قدر در عرصه تولید و ذخایر زیر زمینی با فکر و اندیشه درست و قوی عمل کنیم که خارجیها  مجبور به پذیرش این قدرت شوند و به دنبال ما حرکت کنند.

معظم له برکیفیت تولید کالا در کشور تاکید کردند و عنوان نمودند: متأسفانه در این عرصه کم کاری فراوانی شده و نباید این گونه باشد این کم کاری ضرر به صنعت و تولید کشور می زند و با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.

 ایشان بیان داشتتند:  در کیفیت کالا انتظارات برآورده نشده و این در حالی است که جامعه از استعداد و قدرت خوبی برخوردار می باشد؛  اما چرا پیشرفتی در کیفیت نکردیم، باید این سؤال را از مسئولین پرسید.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: هر کسی خدا را در تولید و صنعت فراموش کند، خدا هم این ضرر را به خود او باز می گرداند چون وقتی خدا و وجدان در کار نباشد، باطل و زشتی ها جایگزین می شوند و نیتجه آن جزء بی کیفتی کالا چیز دیگری نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha