شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهیان نور

حوزه/ کاروان های راهیان نور طلاب و روحانیون حوزه های سراسر کشور راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز،کاروان های راهیان نور  طلاب  و روحانیون حوزه های سراسر کشور  از ۲۱ اسفند ماه راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب شدند. این کاروان ها که متشکل از طلاب، روحانیون، علما و فضلای حوزه همراه با خانواده هایشان می باشند، إن شاءالله در مدت سفر قرار است از یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، بازدید کنند.

همچنین حضور ویژه مبلغین میان آحاد و اقشار مردم به ویژه جوانان، یکی از برنامه های اصلی مبلغین می باشد که قرار است برنامه های متنوعی در زمینه پاسخ گویی به شبهات و مسائل شرعی، تبلیغ چهره به چهره، گفتگو های دو نفره با جوانان، بیان حماسه آفرینی های روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین نبرد جبهه اسلامی در سوریه، داشته باشند.

بنا بر این گزارش، حضور طلابی از 27 استان کشور، سیر مداومی در روند برنامه های راهیان نور حوزه های علمیه ایجاد خواهد کرد که إن شاءالله در این مدت تعدادی بالغ بر 4هزار طلبه و روحانی از مناطق چندگانه عملیاتی جنوب بازدید می کنند.

بر اساس این گزارش، حضور علما و فضلای مطرح، یکی از ویژگی های کاروان های راهیان نور حوزه های علمیه است، علاوه بر آن مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری نیز حضور بهم خواهند رساند.

لازم به ذکر است،  اعزام کاروان های راهیان نور حوزه های علمیه از 21 اسفندماه آغاز و تا 13فروردین ماه 1395 ادامه خواهد داشت و در هر کاروان جمعیتی بالغ‌ بر 500 الی 600 نفر حضور دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha