پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
بازدید آیت‌الله خاتمی از مدرسه الغدیر اهواز

حوزه/ امام‌جمعه موقت تهران، از روند ساخت فازهای ۲ و ۳ مدرسه علمیه الغدیر اهواز بازدید و در جریان فعالیت های این مدرسه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران که برای سخنرانی در یادواره شهدای طلبه و روحانی مدافع حرم به اهواز سفر کرده بود، از روند ساخت فازهای 2 و 3 مدرسه علمیه الغدیر اهواز بازدید و در جریان فعالیت های این مدرسه قرار گرفت.

در این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، عضو خبرگان رهبری و تولیت مدرسه علمیه الغدیر، توضیحاتی در رابطه با فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و همچنین روند ساخت ساختمان این مدرسه ارائه داد.

آیت الله خاتمی نیز پس از باز دید از مدرسه الغدیر، در جمع مسئولان، اساتید و طلاب مدرسه حضور یافت و به بیان نکاتی پیرامون زی طلبگی پرداخت و گفت: طلاب و روحانیون باید مراقب رفتار و کردار خویش باشند؛ چراکه مردم خوب و بد آنان را به دو سبد «شخصی» و «روحانیت» می‌ریزند.

پس از توصیه‌های اخلاقی آیت‌الله خاتمی، نوبت به پرسش های طلاب رسید که این سؤالات پیرامون «انتخابات مجلس خبرگان رهبری»، «مسأله نفوذ»، «استراتژی‌های غرب»، «ولایت‌فقیه و جریان اعتدال» و ... مطرح شد و امام‌جمعه موقت تهران نیز به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha