یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه برخی ها تلاش زیادی کردند که حوزه از انقلاب فاصله بگیرد، ابراز داشت: الحمدالله می توان تاکید کرد که تلاش این افراد و گروه ها، تا حدود زیادی ناموفق و ناکام بوده است.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه و تاکید معظم له بر انقلابی ماندن حوزه، اظهار داشت: انقلابی بودن شاخص افتخار حوزه های علمیه به خصوص حوزه علمیه قم است.

این عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه حوزه علمیه قم، انقلاب را به کشور صادر کرد، تصریح کرد: اگر چه دیگر اقشار همچون دانشگاهیان عزیز نیز در این عرصه تاثیرگذار بودند، اما کلیدی ترین نقش را مرجعیت و حوزه علمیه و به معنای عام روحانیت در این عرصه ایفا کرد.

این عضو جامعه مدرسین افزود: روشن بود که کسانی برای ضربه زدن به انقلاب نمی خواهند  آن شور و حماسه باقی بماند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه برخی ها تلاش زیادی کردند که حوزه از انقلاب فاصله بگیرد، ابراز داشت: الحمدالله می توان تاکید کرد که تلاش این افراد و گروه ها، تا حدود زیادی ناموفق و ناکام بوده است.

این عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: این هشدار رهبری می طلبد که نهادهای مربوط به حوزه از جمله شورای عالی حوزه های علمیه، مرکز مدیریت، حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین و دیگر نهادهای تاثیرگذار حوزه این هشدار را جدی بگیرند و برای مقابله با «انقلابی زدایی» در حوزه برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha